În 2022, 66% dintre români au comandat online, cel mai mare procent din ultimii ani De Sărbători, un client din mediul rural care comandă online câștigă peste 2 ore și economisește...
Read MoreÎn 2022, 66% dintre români au comandat online, cel mai mare procent din ultimii ani De Sărbători, un client din mediul rural care comandă online câștigă peste 2 ore și economisește...
Read MoreDaca iti doresti un magazin online ai nevoie de a alege si o platforma (sau mai multe) software.Mai jos avem lista cu platforme internationale cunoscute (ordine alfabetica): Adobe Commerce BigCommerce Salesforce Cloud SAP Commerce...
Read MoreDaca iti doresti un magazin online ai nevoie de a alege si o platforma (sau mai multe) software. Mai jos avem lista cu platforme romanesti (entitate juridica activa in Romania,...
Read MoreRomânii au descoperit beneficiile comerţului electronic, oferta de produse a devenit din ce în ce mai variată, iar acestea se traduc într-o valoare estimată a pieţei locale de 6,2 miliarde de euro, la nivelul anului 2021, în creştere cu 10% comparativ cu datele din 2020, a declarat, într-un interviu acordat AGERPRES, directorul executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), Florinel Chiş.
„Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză” este o discuţie deschisă despre comportamentul e-Shopperilor în perioada pandemiei de Covid19 şi modul în care acest comportament influenţează piaţa comerţului online. Studiu...
Read MoreDupă doi ani de evenimente online, cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT se va desfășura cu prezență fizică pe 30 și 31 Mai la Teatrul Național și...
Read MoreWhite Label World Expo Frankfurt is Europe’s leading online retail sourcing show with the most innovative and progressive products, services and technologies in the white label marketplace. Taking place on...
Read MoreAsociatia Română a Magazinelor Online (ARMO) a publicat pe pagina sa de internet un Ghid de bune practici dedicat celor care operează, sau care doresc să își înființeze, platforme de comerț electronic.
„Am dezvoltat acest Ghid pentru a crea un set minim de reguli de conduită și bune practici pentru un cadru de încredere între diverșii participanți activi ai sectorului comerțului electronic din România. Prin recomandările pe care le cuprinde, el facilitează crearea unui mediu concurențial sănătos și echitabil în care resursele sunt concentrate pe furnizarea celor mai bune produse și servicii”, a declarat Florinel Chiș, director executiv al ARMO.
Ghidul conține recomandări pentru o relație de afaceri echitabilă și transparentă între furnizorii de servicii de intermediere online și utilizatorii acestora, în contextul Regulamentului nr. 2019/1150 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea echității și a transparenței pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online.
Sondajul privind impactul COVID-19 asupra comerțului electronic a fost realizat de Ecommerce Europe în contextul celui de-al doilea val al pandemiei în Europa de la finalul anului 2020. Sondajul a fost adresat asociațiilor naționale membre Ecommerce Europe, iar răspunsurile acestora subliniază situația actuală din diferite țări europene. Din 19 respondenți, 17 au raportat o carantină completă sau parțială și au explicat efectele acesteia asupra comerțului electronic și asupra celui tradițional.
”2020 a fost anul în care comerțul electronic a confirmat nu doar că este sectorul economic cu cea mai importantă creștere din România, dar și că poate juca rolul de...
Read MoreBucurești, 18 octombrie 2019 - Asociația Română Magazinelor Online (ARMO) avertizează clienții de folosirea frauduloasă a mărcii de încredere “Partener Strategic” de către magazinul roeshop.ro. ARMO precizează că roeshop.ro nu...
Read MoreExpo Shop – singurul eveniment din Romania si din sud-estul Europei dedicat industriei de retail – revine cu o noua editie de amploare. Intre 9 si 11 octombrie, cei mai renumiti producatori...
Read MoreMihai Pătraşcu, evoMAG: Am încheiat 2018 cu afaceri de 21 mil. euro, plus 15%. Circa 40% dintre comenzi au fost făcute de pe mobil evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece...
Read MorePiata de eCommerce din Romania a ajuns la peste 3,5 miliarde de euro in 2018 La fel ca in fiecare ianuarie de cativa ani, echipa GPeC impreuna cu principalii jucatori de...
Read MoreStanciu, eMAG: Tendinta preturilor va fi una de crestere Tendinta preturilor pentru perioada urmatoare va fi una de crestere. Pretul unui produs este influentat de mai multi factori, printre care si...
Read MoreFondul de investiții Mid Europa a finalizat preluarea Urgent Cargus, numărul 2 pe piața românească de curierat Fondul privat de investiții Mid Europa Partners a finalizat achiziția Urgent Cargus, al doilea...
Read MoreBanca Transilvania si Bancpost au devenit o singura banca, dupa fuziunea incheiata cu succes chiar in ultimele zile din 2018. Devenita in urma acestei achizitii cea mai mare banca din...
Read MoreKFC România va deschide anul viitor 7 restaurante în țară și va investi în tehnologie, introducând sisteme automate de preluare a comenzilor în 30% din restaurante și meniuri digitale în...
Read MoreCand vine vorba despre cadouri de Sarbatori, romanii cumpara si din mediul online, dar si din magazinele traditionale, fizice, conform unui studiu realizat de magazinul online iLUX.ro, pe un esantion...
Read MoreChina este cea mai mare piață de consum din lume, cu o populație de peste 1,4 miliarde de locuitori. În ultimii ani, puterea de cumpărare a cetățenilor chinezi crește dinamic,...
Read MoreA mai rămas o zi până la Forumul Viitorul Digital (înscrieri: https://bit.ly/2B6GKtf)! Vă așteptăm alături de Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale - România, SNSPA și partenerii noștri la dezbaterile despre prioritățile...
Read MoreFashionUP! a investit peste 60.000 € in aplicatia mobila Site-ul FashionUP.ro anunta – intr-un comunicat de presa – lansarea propriei aplicatii mobile de shopping. FashionUP! este disponibila gratuit pe Android si...
Read MoreValoarea cumpărăturilor online realizate de Black Friday a crescut cu 30% în comparație cu anul 2017 Peste 74% dintre români au vizualizat și cumpărat produsele de pe dispozitivele mobile ...
Read MoreThe 3rd edition of the invite-only and carbon neutral DELIVER series took place on June 5th and 6th 2018 in London (Twickenham Stadium) with 750 attendees (+70% compared to last...
Read More