Blog Masonry Full Width

Lorem ipsum dolor sit

Românii au descoperit beneficiile comerţului electronic, oferta de produse a devenit din ce în ce mai variată, iar acestea se traduc într-o valoare estimată a pieţei locale de 6,2 miliarde de euro, la nivelul anului 2021, în creştere cu 10% comparativ cu datele din 2020, a declarat, într-un interviu acordat AGERPRES, directorul executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), Florinel Chiş.

Asociatia Română a Magazinelor Online (ARMO) a publicat pe pagina sa de internet un Ghid de bune practici dedicat celor care operează, sau care doresc să își înființeze, platforme de comerț electronic.

„Am dezvoltat acest Ghid pentru a crea un set minim de reguli de conduită și bune practici pentru un cadru de încredere între diverșii participanți activi ai sectorului comerțului electronic din România. Prin recomandările pe care le cuprinde, el facilitează crearea unui mediu concurențial sănătos și echitabil în care resursele sunt concentrate pe furnizarea celor mai bune produse și servicii”, a declarat Florinel Chiș, director executiv al ARMO.

Ghidul conține recomandări pentru o relație de afaceri echitabilă și transparentă între furnizorii de servicii de intermediere online și utilizatorii acestora, în contextul Regulamentului nr. 2019/1150 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea echității și a transparenței pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online.

Sondajul privind impactul COVID-19 asupra comerțului electronic a fost realizat de Ecommerce Europe în contextul celui de-al doilea val al pandemiei în Europa de la finalul anului 2020. Sondajul a fost adresat asociațiilor naționale membre Ecommerce Europe, iar răspunsurile acestora subliniază situația actuală din diferite țări europene. Din 19 respondenți, 17 au raportat o carantină completă sau parțială și au explicat efectele acesteia asupra comerțului electronic și asupra celui tradițional.

Mihai Pătraşcu, evoMAG: Am încheiat 2018 cu afaceri de 21 mil. euro, plus 15%. Circa 40% dintre comenzi au fost făcute de pe mobil   evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece...

Read More

Piata de eCommerce din Romania a ajuns la peste 3,5 miliarde de euro in 2018   La fel ca in fiecare ianuarie de cativa ani, echipa GPeC impreuna cu principalii jucatori de...

Read More

Stanciu, eMAG: Tendinta preturilor va fi una de crestere   Tendinta preturilor pentru perioada urmatoare va fi una de crestere. Pretul unui produs este influentat de mai multi factori, printre care si...

Read More

Fondul de investiții Mid Europa a finalizat preluarea Urgent Cargus, numărul 2 pe piața românească de curierat   Fondul privat de investiții Mid Europa Partners a finalizat achiziția Urgent Cargus, al doilea...

Read More

Banca Transilvania si Bancpost au devenit o singura banca, dupa fuziunea incheiata cu succes chiar in ultimele zile din 2018. Devenita in urma acestei achizitii cea mai mare banca din...

Read More

Cand vine vorba despre cadouri de Sarbatori, romanii cumpara si din mediul online, dar si din magazinele traditionale, fizice, conform unui studiu realizat de magazinul online iLUX.ro, pe un esantion...

Read More

  A mai rămas o zi până la Forumul Viitorul Digital (înscrieri: https://bit.ly/2B6GKtf)! Vă așteptăm alături de Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale - România, SNSPA și partenerii noștri la dezbaterile despre prioritățile...

Read More

FashionUP! a investit peste 60.000 € in aplicatia mobila   Site-ul FashionUP.ro anunta – intr-un comunicat de presa – lansarea propriei aplicatii mobile de shopping. FashionUP! este disponibila gratuit pe Android si...

Read More

PayU Romania transmite intr-un comunicat de presa ca de Black Friday 2018 (16 noiembrie) se vor plati online peste 243 milioane de lei (adica o crestere cu 30% YoY)...

Read More