
Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză
„Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză” este o discuţie deschisă despre comportamentul e-Shopperilor în perioada pandemiei de Covid19 şi modul în care acest comportament influenţează piaţa comerţului online.
Studiu de caz: România.Piaţa comerţului electronic a cunoscut o creştere spectaculoasă în ultimii doi ani, ceea ce a determinat companiile implicate să se adapteze rapid, pentru a face faţă volumelor tot mai mari şi cerinţelor tot mai complexe ale cumpărătorilor online. Totul a evoluat cu repeziciune, iar acum putem afirma că piaţa are numeroase caracteristici diferite faţă ce ceea ce se întâmpla înainte de pandemie.Evenimentul va avea loc la Hotel JW Mariott şi va transmis în direct pe platformele Profit News TV, www.profit.ro şi pe pagina de Facebook.com/Profit.ro.
Invitaţii speciali la conferinţa „ Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză”, reprezentanţi ai unor companii cu rol important în piaţa comerţului electronic, îşi vor prezenta perspectivele asupra acestui subiect.
TEME ABORDATE:
Comportamentul e-Shopperului european în timpul pandemiei şi influenţa acestuia asupra pieţei.
Studiu de caz: România
Provocările momentului în comerţul electronic. Tendinţe şi oportunităţi
Contextul economic hiperinflaţionist şi impactul asupra pieţei comerţului online
Aşteptările mediului de business din România
Resursele umane în perioada post-pandemică. Provocări, tendinţe
Evoluţia pieţei forţei de muncă în companiile implicate în comerţul electronic
Caracteristicile pieţelor externe de interes pentru magazinele online din România