GPEC SUMMIT 29-30-31 MAI 2018

 

1. Vineri, 11 Mai 2018, ora 23:59, expiră Oferta Early-Bird de înscriere cu prețuri reduse atât la GPeC SUMMIT, cât și în Competiția Magazinelor Online GPeC 2018! Așadar, dacă nu v-ați înscris încă, vă recomand să o faceți până vineri pentru a beneficia de prețuri semnificativ reduse astfel:

GPEC SUMMIT 29-30-31 MAI 2018

• Pachet 3-Day-Pass Simplu (acces la toate cele 3 zile de eveniment exceptând Masterclass-urile) – 149 EUR + TVA / persoană (în loc de 199 EUR, cât va deveni prețul începând cu 12 Mai)
• Pachet 3-Day-Pass Special (acces la toate cele 3 zile de eveniment + un Masterclass – UX & Conversion Optimization sau Google Analytics – la alegere) – 219 EUR + TVA/persoană (în loc de 279 EUR, cât va deveni prețul începând cu 12 Mai)

Aici puteti regasi pachetele detaliate de preturi pentru GPeC SUMMIT.
Competiția Magazinelor Online GPeC 2018
Dacă aveți un magazin online și doriți un audit complet al website-ului pentru a vedea ce vă împiedică să vindeți mai mult, vă recomand să vă înscrieți în Competiția Magazinelor Online GPeC 2018! Vineri, 11 Mai, expiră Oferta Early Bird cu cele mai mici prețuri! În plus, magazinele care aleg la înscriere Pachetul PREMIUM sau Pachetul PLATINUM beneficiază de 2, respectiv 3 locuri GRATUITE la GPeC SUMMIT!

• Pachet PREMIUM (audit complet de website, 2 bilete gratuite la GPeC SUMMIT) – 359 EUR + TVA (în loc de 459 EUR, cât va deveni prețul începând cu 12 Mai)
• Pachet PLATINUM (audit complet de website, 3 bilete gratuite la GPeC SUMMIT si pachet de conformare cu standardele GDPR pentru magazinele online) – 559 EUR + TVA (în loc de 659 EUR, cât va deveni prețul începând cu 12 Mai)

Aici puteti regasi beneficiile complete si pachetele detaliate de preturi pentru magazinele online care se inscriu in Competitia GPeC.
2. Astăzi am publicat Agenda GPeC SUMMIT pentru fiecare din cele 3 zile de eveniment. Chiar dacă mai sunt mici actualizări de făcut, aveți ocazia să vedeți programul pe ore pentru fiecare zi și ce vă așteaptă la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai.
3. Noi speakeri internaționali s-au alăturat GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, lista cuprinzând acum nu mai puțin de 10 specialiști în E-Commerce & Marketing Online din întreaga lume:

• Brian McBride (Președinte ASOS – UK)
• Peep Laja (CEO ConversionXL – SUA)
• Jeff Bullas (#1 Global Content Marketing Influencer în 2018 – Australia)
• Karl Gilis (Co-Founder AG Consult – Belgia)
• Jeff Sauer (Founder Jeffalytics – SUA)
• Marcus Tandler (Co-Founder RYTE – Germania)
• Aleyda Solis (Founder Orainti & International SEO Consultant – Spania)
• Jim Sterne (Președinte Digital Analytics Association – SUA)
• Ricardo Tayar (CEO Flat 101 – Spania) – NOU!
• Darren Elliott (Sales Manager Taboola – UK) – NOU!
Rezerva-ti acum un loc!
4. Alături de speakerii străini, vor urca pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai buni specialiști români: Iulian Stanciu (CEO eMAG), Dragoș Stanca (ICEEfest), Alex Dona (TimesNewRoman.ro), Monica Jitariuc (The Practice), Felix Pătrășcanu (FAN Courier), Lucian Aldescu (CEO DPD România), Raluca Radu (Answear.ro & MTH Digital), Florin Filote (eMAG Marketplace), Anabela Luca (adLemonade), Bogdan Manolea (TRUSTED.ro), Dragoș Smeu (Mavericks), Liviu Taloi (ECOMpedia) – sunt doar câțiva din speakerii excepționali pe care îi veți întâlni. Lista speakerilor poate fi consultată pe site-ul nostru și este în continuă actualizare.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online: Carrefour

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website