
Marketing in China
China este cea mai mare piață de consum din lume, cu o populație de peste 1,4 miliarde de locuitori. În ultimii ani, puterea de cumpărare a cetățenilor chinezi crește dinamic, ceea ce poate fi ușor observat în timpul festivalurilor de cumpărături, cum ar fi Singles Day (11 noiembrie), când în numai 1 zi Alibaba a generat venituri de aproape 31 de miliarde de dolari. Chinezii sunt și cei mai mari cheltuitori în timpul călătoriilor în străinătate – în 2017 suma cheltuită era de aproape 260 de miliarde de dolari.
Populația chineză este foarte digitalizată – folosind internetul în orice mod posibil. Singura problemă este că aplicațiile sunt complet diferite de aici – în Occident.
Pentru a introduce tendințele, tehnologiile și strategiile, organizăm în Praga conferința internațională „marketing în China”, unde vorbitorii de renume din China vor explica modul în care China funcționează.
Prima zi a evenimentului va fi dominată de notele de bază furnizate de vorbitorii de top din China: Matthew Brennan, Ashley Galina Dudarenok sau Elijah Whaley – pentru a numi câtiva.
Vom vorbi despre aplicatia WeChat, marketingul influencerilor, noul retail, inovațiile și comerțul electronic.
A doua zi este dedicată atelierelor de lucru, trainingurilor și studiilor de caz prezentate de agențiile care funcționează cu succes pe piața chineză, reprezentând branduri globale / occidentale. Studiile de caz vor fi prezentate în două linii concurente:
Vom încheia ziua cu training-ul Certified Baidu Marketing Specialist, oferită de agenția oficială acreditată din Londra.
Toate detaliile despre vorbitori și ordinea de zi puteți găsi aici https://marketing2china.eu
Am pregatit o oferta speciala pentru membrii Asociatiei Romane de Comert Electronic;
Aceste permise pot fi cumpărate de persoane fizice sau juridice, fără limitarea cantității.
Cei interesati trebuie să contacteze Organizatorul prin e-mail: [email protected] folosind promo-codul REA