
re:FOCUS ON LOGISTICS & eCommerce
Despre eveniment
re:FOCUS on Logistics & eCommerce dezvăluie ultimele tendințe și le prezice pe cele viitoare, oferind în același timp soluții pentru provocările actuale din logistică și eCommerce.
MOTIVE PENTRU A PARTICIPA
CONȚINUTUL EXCLUSIV
Aflați mai multe despre tehnologiile de automatizare care pot îmbunătăți operațiunile organizației dvs. și pot face procesele mai productive și pot schimba strategia dvs. de eCommerce fiind focusata pe date si clienti.
INTERACTIONARE
Interactioneaza cu profesioniști din domeniu care conduc strategia lor de eCommerce și logistică pentru a dobandi cunoștințe valoroase.
EXPERIENTA
Descoperiți cum să vă ocupați de platforma dvs. de eCommerce, de gestionarea produselor și de automatizarea lanțului de aprovizionare.
AGENDA – 2 Octombrie | HOTEL SHERATON BUCURESTI
08:30 – Inregistrare & cafea
09:00 – Panel | Tendințele globale în eCommerce.
Păstrarea clienților „oricând, oricum și oriunde”, deoarece piața românească de eCommerce asteapta să depășească pragul de 3 miliarde EUR în 2018.
● Legislatia europeana privind sectorul eCommerce: perspectiva reglementării privind protecția consumatorilor și a datelor; GDPR
● E-tail: cumparaturile online din Romania vs. cumparaturile de pe site-uri din strainatate.
● Instrumente de perturbare în eCommerce: VR, chatbot-uri, comenzi bazate pe voce, plăți instantanee etc. Cum poate business-ul să utilizeze inovația pentru a obține rezultate?
● Va inlocui mCommerce-ul , eCommerce-ul?
● Viitorul eCommerce: conținutul rămâne esențial?
10:15 – Panel | Talking retail: Combinarea ecosistemelor online și fizice pentru o experiență cu adevărat integrată a clienților.
● Influența vânzărilor on-line ale chiriașilor asupra cifrei de afaceri a centrelor comerciale: comerțul cu amănuntul cu canale intermediare și impactul termenilor contractului de leasing
● Profilul clientilor din Romania – cand si de ce:cumparam online sau mergem la un centru comercial?
● Creșterea notorietatii blockchain.
● Explorarea expansiunii regionale si internationale din perspectiva afacerilor stabile si a start-up-urilor
11:15 – Coffee break & Networking
11:30 – Sesiune Q&A : Despre piete
Piețele online nu par să încetinească și modelele de afaceri evoluează. Piețele trebuie să-și dovedească puterea de a rămâne, oferind consumatorilor eficiență și valoare unică, pentru a evita pierderea cotei de piață.
Etica contemporană și viitoare pe piață | Apariția startupu-rilor | Aplicații Marketplace | Servicii bazate pe inteligenta artificiala.
12:00
Panel| Ecosistemul retail si al curierului: furnizarea unui serviciu de livrare consecvent.
● Cum pot avea comerciantii si curierii , un parteneriat mai strans
● Legatura dintre magazine si clienti
● Ce rol joaca integrarea tehnologiei?
● Provocarile curierilor in Romania
12:45 – Pranz | Networking
13:30 – Panel | Eficientizarea tranzacțiilor în era digitală: modul în care jucătorii de vârf folosesc cele mai recente tehnologii pentru a crește viteza tranzacțiilor, conducerea unei afaceri și furnizarea unei rentabilitati semnificative a investiției.
●Revolutionarea strategiei eCommerce din traditional in focusarea pe date si clienti.
●Maparea întreruperilor tehnologice în industria plăților – cum influențează retailerii, consumatorii și investitorii.
14:00 – Conferinta | Inovație și management-ul tehnologic în logistică
●Logistica, livrarea și întoarcerea provocărilor cu care se confruntă retailerii, trebuie să fie atenți la extinderea la nivel local și internațional.
●Ce înseamnă tehnologia electrică și self-driving pentru viitorul livrării și transportului?
●Cum sa implementezi blockchain si IoT in logistica.
●Last Mile: provocare sau oportunitate.
●Management-ul riscului si al securitatii.
●Alegerile strategice in logistica: dela multi-channel la omni-channel;
●Înmulțirea lanturilor de distribuție și complexitatea acestora este din ce în ce mai mare.
15:00 – Conferinta | Cererea de spațiu de depozitare între lanțurile de comerț și logistica
●Cum influenteaza cresterea eCommerce-ului strategia lanturilor de comert si logisticii?
●Cum influențează extinderea retailerilor și a brandurilor noi , furnizarea proiectelor de depozitare și locatiile acestora?
●Factori de luat în considerare atunci când inchiriati un depozit unui client de eCommerce.
●Diversificarea facilitatilor depozitelor pentru operatorii eCommerce
●Măsurarea impactului afacerii digitalizării și automatizării în depozite și lanțuri complexe de aprovizionare
16:00 – Sesiune Q&A: Durabilitate
Companiile sunt din ce in ce mai preocupate cu gasirea unor modalitati de a fi mai ecologice. Lanțul de aprovizionare devine un factor-cheie al durabilității. Vanzarea directa și logistica construiesc strategii pe termen lung pentru a obține o reputație puternică privind responsabilitatea față de mediu și pentru a găsi modalități inovatoare de menținere a unei metode de exploatare profitabile, în același timp cu emisiile de CO2 durabile și în scădere.
16:30 – Coffee break | Networking
16:40 – Workshop-uri
Business Review propun doua workshop-uri menite sa ofere informatii utile si expertize participantilor.
Marketing si Vanzari
Buyer Journey | Sales and Marketing Automation | Alegerea unui CRM potrivit | Artificial Intelligence (AI) si Marketing | Digital Strategies GDPR | Technology and apps | Improving the Customer Experience
Cum sa construiesti o afacere ce are o crestere continua in eCommerce.
Shippers | 3PL (third-party fulfillment) | Key Performance Indicators (KPIs) to help you evaluate 3PLs | Advertising | Challenges of a hyper-competitive market | The hybrid approach
Pentru mai multe informatii vizitati: