Valoarea brandului eMAG depășește valoarea cumulată a brandurilor BCR, BRD, Banca Transilvania și CEC Bank, cardurile contactless le-au depăşit pe cele clasice în 2017, Mastercard extinde parteneriatele cu marile festivaluri din România, mii de comercianți online vor putea oferi credite direct din site-urile lor

Valoarea brandului eMAG depășește valoarea cumulată a brandurilor BCR, BRD, Banca Transilvania și CEC Bank, cardurile contactless le-au depăşit pe cele clasice în 2017, Mastercard extinde parteneriatele cu marile festivaluri din România, mii de comercianți online vor putea oferi credite direct din site-urile lor

Brand Finance a dat publicitatii Raportul anual privind cele mai valoroase 50 de branduri romanesti. Dacia rămâne cel mai valoros brand românesc în 2017, și de altfel singurul care depășește un miliard de euro. Cu o creștere a vânzărilor internaționale prin rețeaua Renault (peste 90% din producția locală este exportată), Dacia nu va fi detronată prea curând. Valorând 1.234 milioane euro, ușor în creștere față de anul trecut, Dacia este și unul dintre puținele branduri românești prezente în clasamentele globale — fiind clasată pe locul 60 în clasamentul Brand Finance Auto 100 2018.

 

Vezi stirea completa…

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website