
evoMAG încheie 2018 cu afaceri de 21 mil EUR plus 15%, Valentin Radu de la Omniconvert vorbeşte la GPeC Summit despre diferenţiere în e-commerce, Banca Transilvania urcă în topul celor mai valoroase branduri bancare, Kaufland lansează un program de fidelitate prin card şi aplicaţie
Mihai Pătraşcu, evoMAG: Am încheiat 2018 cu afaceri de 21 mil. euro, plus 15%. Circa 40% dintre comenzi au fost făcute de pe mobil
evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri electro-IT de pe piaţa locală de comerţ electronic, şi-a majorat anul trecut afacerile cu 15%, la 21 milioane de euro, avansul fiind generat de cererea mare pentru telefoane mobile, tablete şi laptopuri, precum şi de diversificarea categoriilor de produse ale retailerului. Pe lângă produsele electro-IT, evoMAG comercializează şi articole auto, sportive, de îngrijire personală, pentru copii, decoraţiuni şi articole de casă şi bricolaj, precum şi poliţe de asigurare. „În 2018 am înregistrat o cifră de afaceri de 21 de milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de anul anterior. Am avut parte de o cerere mai mare din partea clienţilor, am diversificat cateroriile de produse şi am negociat preţuri mai bune”, a declarat Mihai Pătraşcu, fondatorul şi CEO-ul evoMAG.