evoMAG încheie 2018 cu afaceri de 21 mil EUR plus 15%, Valentin Radu de la Omniconvert vorbeşte la GPeC Summit despre diferenţiere în e-commerce, Banca Transilvania urcă în topul celor mai valoroase branduri bancare, Kaufland lansează un program de fidelitate prin card şi aplicaţie

evoMAG încheie 2018 cu afaceri de 21 mil EUR plus 15%, Valentin Radu de la Omniconvert vorbeşte la GPeC Summit despre diferenţiere în e-commerce, Banca Transilvania urcă în topul celor mai valoroase branduri bancare, Kaufland lansează un program de fidelitate prin card şi aplicaţie

Mihai Pătraşcu, evoMAG: Am încheiat 2018 cu afaceri de 21 mil. euro, plus 15%. Circa 40% dintre comenzi au fost făcute de pe mobil
 

evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri electro-IT de pe piaţa locală de comerţ electronic, şi-a majorat anul trecut afacerile cu 15%, la 21 milioane de euro, avansul fiind generat de cererea mare pentru telefoane mobile, tablete şi laptopuri, precum şi de diversificarea categoriilor de produse ale retailerului. Pe lângă produsele electro-IT, evoMAG comercializează şi articole auto, sportive, de îngrijire personală, pentru copii, decoraţiuni şi articole de casă şi bricolaj, precum şi poliţe de asigurare. „În 2018 am înregistrat o cifră de afaceri de 21 de milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de anul anterior. Am avut parte de o cerere mai mare din partea clienţilor, am diversificat cateroriile de produse şi am negociat preţuri mai bune”, a declarat Mihai Pătraşcu, fondatorul şi CEO-ul evoMAG.
 

Vezi stirea completa…

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website